onsdag 7 maj 2014

Boken finns i min dator

Jag har fått mail och gästboksinlägg och kommentarer av er som har följt min blogg och som undrar vad som hände. Livet hände. För er som följer mig på Blogger så har ni listat ut att jag är Bipolär och jag har också en bipolärblogg (mittbipolaraliv.blogspot.com) och jag gick igenom en väldigt tuff tid både med min sjukdom och privat med skilsmässa och allt som det innebär. Men boken som jag har skrivit och som Kolhydratjaktsbloggen är baserad på finns i min dator, om än ej helt komplett. Jag hoppas kunna publicera den online för alla er som är intresserade. När det blir av kan jag inte lova. Men fortsätt gärna kommentera för det gör mig jätteglad, och pushar mig att göra det klart!!!

Hoppas att ni mår bra där ute och att min blogg kan fortsätta inspirera både nya och gamla läsare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar